Tendence 2016 - Frankfurt nad Mohanem, 27. až 30. srpna | Maxidesign.cz

Tendence 2016 - Frankfurt nad Mohanem, 27. až 30. srpna 18.8.2016

Vystavovatelé i návštěvníci se již dnes mohou těšit na veletrh Tendence, jenž se v letošním roce ve Frankfurtu nad Mohanem koná ve dnech 27. až 30. srpna. Na tomto nejdůležitějším setkání druhé poloviny roku se představí mnoho podnětných změn, jež jsou výsledkem nové koncepce celkové prezentace zboží a služeb a restrukturalizace široké škály produktů v segmentech vybavení domácností, dekorací a dárkového zboží. Veletrh je rozdělen na dvě základní sekce – Living a Giving. „Přeskupením výrobků se snažíme přispět ke snadnější orientaci návštěvníků ve veletržních prostorách. Doufáme, že tak vytvoříme i nové nákupní impulsy," říká Nicolette Naumann, vicepresidentka veletrhů Ambiente / Tendence, a dodává: „Svým zaměřením na rušné období vánočních svátků a ochutnávkou toho nejzajímavějšího z jarních a letních kolekcí zůstává veletrh Tendence největší mezinárodní akcí konanou v Německu ve druhé polovině roku.

Veletrhu Tendence 2015 se zúčastnilo 1100 vystavovatelů, kteří se do Frankfurtu nad Mohanem sjeli ze 47 zemí, aby zde po celé čtyři dny trvání veletrhu vystavovali své produkty a inovace. Výstavní prostory loni pokryly plochu 92 600 čtverečních metrů a veletrh navštívilo 27 466 lidí z 83 zemí. Návštěvníci byli samozřejmě především z Německa, ale v první nejvíce zastoupené desítce bylo i Švýcarsko, Rakousko, Francie, Itálie, Čína, Nizozemsko, Belgie, Polsko, Španělsko a Japonsko.

Nové optimální členění hal pro nové nákupní zážitky

V sekci Living představují mezinárodní vystavovatelé vše ze světa moderního interiérového designu a módních bytových doplňků, ale i nápady na sezónní dekorace. V hale 9.0 kontrastuje funkční, nadčasový a moderní až puristický interiérový design s emočně nabitými, klasickými a elegantními interiérovými koncepty charakteristickými vysoce kvalitním nábytkem, textilem, svítidly a bytovými doplňky.

Firmy přestavující své výrobky pod mottem 'Pure & Elegant' (Jednoduchost a elegance) zahrnují značky Daff, Goodwill, Henry Dean, Fink, Pad Home Design Concept, Philippi, Raumgestalt, Rosendahl, Sompex a Umbra. Nábytek a nápady na dekorativní výzdobu nejen bytů, ale i zahrad zůstávají v Hale 8.0, i když pod novým názvem 'Lovely Home' (Krásný domov). Své nejnovější kolekce zde představí firmy Boltze, Exotica Cor Mulder, House Doctor, Hubsch, Overbeck & Friends, Rader, Rice a Wohnmanufactur Grunberger. V Hale 8.0 se též představí skupina výrobků ze segmentu 'Seasonal Decoration' (Sezónní dekorace) firem Kaemingk, Kaheku, DPI, Edelman, Gasper, Tel International a dalších.

Jak už název napovídá, vše v sekci Giving se točí kolem dárkového zboží, tj. dárků pro každou příležitost, stylových doplňků a módních nezbytností, bižuterie i pravých šperků, hodinek a psacích potřeb. Novinkou je segment 'Culinary Gifts' (Kulinářské dárkové zboží), přemístěný v rozšířené formě do haly 11.1. Produkty v tomto segmentu zahrnují designové stolní a kuchyňské doplňky a gurmánské dárky, jako jsou prémiové oleje, speciální výběrové čaje a vynikající čokolády. Mezi vystavovateli nebudou chybět Adhoc, ASA Selection, Blomus, Essig, Ol & Co., Eva Solo, Gourmet Berner, Koziol a Tee-Maas. V těsné blízkosti kulinářského ráje najdou návštěvníci, stejně jako v minulosti, širokou škálu trendy zboží pod novým souhrnným názvem „Mladé dárky“ ('Young Gifts') vystavovatelů Artebene, Cedon Museumshops, Mark's Europe, Troika, Werkhaus a dalších. Klasické a dekorativní dárkové zboží bude vystaveno v hale 9.1 rovněž pod novým názvem „Klasické dárkové zboží“ ('Gift Classics'). Své nejnovější zboží a inovativní nápady zde vystaví firmy Casablanca, Gilde Handwerk Macrander, Goldbach Geschenkartikel, Herbert Denk, Hoff Interieur a další. V budoucnosti budou v nové produktové skupině „Doplňky a bižuterie“ ('Accessories & Jewellery') v hale 9.2 vystaveny hodinky, bižuterie spolu s módními doplňky a wellness produkty. Návštěvnici tak na veletrhu najdou zcela nové uspořádání vystavovaného zboží, jež zahrne produkty firem A. Ahmaddy, Becker-Manicure, Concept-Art, Diggers Garden, Get fresh Cosmetics, Heide Heinzendorff, Lizas, Marcin Zaremski, Oozoo Timepieces, The Moshi, Top Team Collection a dalších.

Novinka od roku 2016: Ethical Style Guide

Po úspěšném uvedení průvodců Ethical Style Guide na veletrhu Ambiente 2016 bude součástí katalogu veletrhu i průvodce po udržitelném zboží a produktech vyráběných s ohledem na etické principy. Pro nákupčí se tím usnadní orientace v tomto nesmírně komplexním segmentu. 

Ethical Style Guide používá kategorie typu „materiál přátelský k životnímu prostředí“ ('Eco-Friendly Materials'), „Fair a společensky přínosná produkce“ ('Fair & Social Production'), „Design jako výstup recyklace nebo upcyklace“ ('Re-/Upcycling Design') a „Ruční výroba“ ('Handmade Manufacturing'). V průvodci Ethical Style Guide lze dohledat informace o různých aspektech udržitelných výrobků, jež vystavovatelé na veletrhu Tendence nabízejí. Rozhodnutí o tom, kteří vystavovatelé budou uvedeni v Ethical Style Guide, je na porotě nezávislých expertů, jež je složena ze zástupců Světové obchodní organizace, CBI (Centra pro propagaci dovozů z rozvojových zemí) a Německé rady pro design (Rat fur Formgebung). Vystavovatelé na veletrhu Tendence mohou o zahrnutí do průvodce zažádat do 22. června 2016 a detaily najdou na stránkách: http://tendence.messefrankfurt.com/ethical-style.

 

Novinka: Tendence Academy – široký doprovodný program akcí pro obchodníky

Rozsáhlý program přednášek a workshopů na veletrhu je nejen cenným zdrojem inspirace pro sestavování sortimentu zboží a nápadů na výzdobu obchodních ploch a výloh, ale také vítaným zdrojem informací pro obchodníky, kteří chtějí začít podnikat i on-line. Počínaje tímto ročníkem veletrhu, budou jako součást Tendence Academy probíhat přednášky zejména pro nákupčí šperků a doplňků i květináře. Do doprovodného programu veletrhu Tendence i letos patří Webchance Academy. Přednášky a semináře tematicky zaměřené na doplňky a šperky se budou konat na pódiu v hale 9.2 a nabídnou nejnovější poznatky z daného segmentu. V kontrastu s touto nabídkou se na pódiu v hale 11.1 představí i nejnovější květinové trendy pro vánoční výzdobu, jež jsou letos ústředním bodem floristické akademie (Florists' Academy). V této hale bude letos sídlit i výše zmíněná Webchance Academy, zaměřená na on-line podnikání. Sem by měli zamířit všichni obchodníci a poskytovatelé služeb, kteří si hodlají prohloubit své znalosti internetového podnikání a online marketingu.

Na podiu v Hale 11.1 budou velkou atrakcí i živé ukázky aranžování výloh ('Window Dressing live) vedené Karin Wahl, expertkou na vizuální merchandising, jež nabídne návštěvníkům profesionální návody a nápady na aranžování výloh a vnitřní uspořádaní a výzdobu obchodů. Workshopy se budou konat třikrát denně v průběhu konání veletrhu Tendence.

Novinka: 'Next'  a sekce 'Young Gifts' a 'Culinary Gifts'

Nákupčí zaměření na nové malé značky a výrobci originálních produktů by neměli vynechat ani propagační prostory Talents a Next, ani zónu BMWi sponzorovanou Spolkovým ministerstvem hospodářství a energetiky (Bundesministerium fur Wirtschaft und Energie - BMWi). Program Talents, zaměřený na mladé designéry, je rozdělen do dvou samostatných částí: v hale 9.2 účastníci prezentují své doplňky a šperky a v hale 9.0 se představují ´Moderní řemesla´ a exkluzivní, ručně vyrobené a nesériové originální výrobky nebo limitované série. Součástí propagačního doprovodného programu veletrhu Tendence je i ´Next´, prostor pro prezentaci mladých, kreativních společností, které jsou na začátku své podnikatelské kariéry. V tomto roce bude mít ´Next´ čtyři sekce - 'Modern Crafts' v hale 9.0, 'Accessories & Jewellery' v hale 9.2 a dvě nové sekce - 'Young Gifts' a 'Culinary Gifts' v hale 11.1. Zájemci o účast z řad firem mají možnost podávat přihlášky do 27. května 2016. Ve stejné hale je i zóna BMWi pro segment 'Young Gifts'. V hale 9.2 najdou nákupčí další sekci sponzorovanou Spolkovým ministerstvem hospodářství a energetiky, tentokrát na téma 'Accessories & Jewellery'. O sponzorovaný výstavní stánek mohou až do 24. června 2016 žádat všechny společnosti založené před méně než deseti, s méně než 50 zaměstnanci a ročním obratem maximálně 10 milionů Eur.

Tendence - mezinárodní veletrh spotřebního zboží

Tendence (koná se ve dnech 27. až 30. srpna 2016) je jedním z nejdůležitějších mezinárodních kontraktačních veletrhů ve druhé polovině kalendářního roku, na němž se představí široké portfolio zboží v oblasti bydlení, dekorací, dárků, bižuterie a módních doplňků. Veletrh je vítanou platformou pro přestavování nového zboží pro nadcházející sváteční sezónu a špičkové značky a klíčové formy zde cíleně prezentují své trendy pro čas Vánoc. Vystavovatelé zde mimo jiné představují i nové produkty a trendy na jaro a léto následujícího roku. Přihlášky do sekcí ´Next´ je třeba podávat do 27. května 2016. (www.tendence.messefrankfurt.com/next).

Veletrh Tendence sledujte i na sociálních sítích - #tendence16 na Twitteru nebo na Facebooku na adrese www.twitter.com/tendencefair www.facebook.com/tendencefair

Autor zprávy

admin

Sdílej článek

Další články

Ambiente - Frankfurt nad Mohanem, 13. až 17. února 2015

Ambiente - Frankfurt nad Mohanem, 13. až 17. února 2015 Ambiente 2015: nejvýznamnější veletrh spotřebního zbož…

Události - 4.2.2015

Tendence 30.8 - 2.9 2014

Čtyři dny veletrhu Tendence budou věnovány dárkovému zboží pro nadcházející sezónu, dekorac…

Události - 18.8.2014

Veletrh Ambiente 2014

Blíží se Ambiente 2014, přehlídka toho nejlepšího ze světa spotřebního zboží a designu. Ambiente v…

Blíží se Ambiente 2014, přehlídka toho nejlepšího ze světa spotřebního zboží a designu. Ambiente v sobě skrývá hned tři unikátní veletrhy pod jednou…

Události - 3.2.2014

Tendence 24.-27. srpna 2013

Čtyři dny plné inovací, trendů a designu přináší i letos mezinárodní podzimní veletrh spotřebního…

Čtyři dny plné inovací, trendů a designu přináší i letos mezinárodní podzimní veletrh spotřebního zboží Tendence 2013 ve Frankfurtu nad Mohanem …

Události - 20.8.2013