STARBUCKS představilo nové logo - osvobození Sirény

Kristýna
1.2.2011
  • Design

K příležitosti 40. výročí své existence se společnost Starbucks - největší mezinárodní řetězec kaváren na světě, rozhodla po celých 19 letech změnit své logo. Nové logo představuje pro Starbucks další kapitolu v historii firmy.

Nejzásadnější změnou je, že společnost úplně upustila od nápisů a dvoubarevné kombinace. Výsledkem je čistší a přehlednější logo, kterému i nadále dominuje mořská panna.

Propuštění Sirény z kruhu podle představitelů firmy zobrazuje jistou svobodu a flexibilitu. Společnost cítila, že pro posílení obchodního jména, není již potřeba uvádět název firmy. Myslí si, že nové logo bez textu je vhodnější pro širokou expanzi na další mezinárodní trhy.

Redesign loga nebude jedinou změnou ve firemní identitě. Image změní také obaly výrobků, hrnky, kelímky a nakonec celé kavárny, kterých je nyní 16 000 po celém světě, z toho 12 kaváren můžete najít v Praze.

Reakce na nové logo jsou zatím rozpačité, jak to u nového brandingu často bývá, posouzení necháme na vás.

Zdroj a foto : www.starbucks.com

 

doprava zdarma

objednávky nad 1 999,- Kč
 

Vrácení zboží

zboží můžete vrátit do 14 dnů
 

+420 775 263 263

uživatelská podpora