ABSOLUT má své nové kreativní hnutí - ABSOLUT BLANK

Mgr. Sandra Vasková
4.8.2011
  • Umění

Ve spolupráci s novou generací umělců představuje firma Absolut novou značku vodky Absolut Blank. Prostřednictvím té se snaží podpořit tvořivost současných umělců a dát jim prostor k vyjádření se.

Absolut je značka, která si vždy pěstovala kreativní grafiku a také ji podporovala. I ona zahájila tvůrčí spolupráci s takovými jmény jako je Andy Warhol, Keith Haring, Damien Hirst a nedávno i s Ellen von Unwerth a Spikem Jonzem. Kampaň, která byla nyní stvořena, je odvážnými nápady přímo přetékající.

Láhev Absolut Blank se stala kultovním kouskem a také poskytla prázdné plátno pro vyjádření umělců z celého světa, aby jej pokryli svými fantaziemi, uměním i myšlenkami.  Do spolupráce se zapojilo mnoho lidí z různých oborů. Samotného projektu Absolut Blank se zúčastnilo celkem 18 začínajících umělců z celého světa, kteří přispěli svými kresbami, malbami, sochařstvím a dokonce i filmovou tvorbou a digitálním uměním. Cílem bylo ukázat, co se stane, když dáte dohromady skupinu cizích lidí s odlišnými styly a zadáte jim, aby spolu pracovali, fungovali a tvořili společnými silami. Mezi takto zapojené osobnosti patří i Mario Wagner, Aesthetic Appartus, Kinsy, Good Wives a Warriors.

Kampaň byla a bude odvysílána nejen ve Velké Británii a New Yorku, ale také jako televizní reklama a na sociální sítě. Je úžasné vidět a moci vnímat, jak nadaní umělci propůjčují svůj talent velkému projektu a unikátní marketingové propagaci.

Zdroj a foto: www.absolut.com

VIDEO:

doprava zdarma

objednávky nad 1 999,- Kč
 

Vrácení zboží

zboží můžete vrátit do 14 dnů
 

+420 775 263 263

uživatelská podpora