Skvělý marketingový tah, ale zároveň jde i o pokus smířit poněkud negativní vztah dvou průmyslů, které byly v historii mezi sebou v rozporu - jídlo a móda. Ale takovým časům je již konec a naopak jejich kombinace plodí nebývale zajímavé a úspěšné výsledky.
Společnost Krispy Kreme z Velké Británie je známá tím, že vyrábí lahodné a extra kalorické pamlsky, jimiž jsou právě kulaťoučké koblížky. Podle časopisu Glamour jsou právě ony horkým adeptem stát se vítaným a obdivovaným účastníkem na současném Fashion Weeku v metropoli Anglie.
Jedním z důvodů je také to, že mají své chutné „kabátky" z růžově-cukrové jahodové a oranžové pomerančové polevy. Zatímco jahodová poleva se má stát pomocníkem při pořádání oslav 10. výročí zmíněného magazínu, tak oranžová - jako nový žhavý odstín - se stává barvou číslo jedna letošního podzimu i zimy - tedy nejen v módních trendech a oblečcích. A pokud i Vy byste se s chutí rádi zakousli do těchto exkluzivních dobrot, sledujte stránku Krispy Kreme na Facebooku či Twitteru, kde budou zveřejňovány důležité informace i soutěže o zajímavé ceny, ve kterých můžete vyhrát tyto laskominy.
Limitovaná edice takto ozdobených koblihů je k zakoupení ve všech pobočkách Krispy Kreme po celé Velké Británii již nyní a zůstane na pultech do 2. října za 1.35 liber za kus. Tucet koblih v jednom elegantním a na míru šitém boxíku přijde na 9,45 liber.
Zdroj a foto: krispykreme.co.uk