Nové logo pro HP voní futurismem

Mgr. Sandra Vasková
21.12.2011
  • Design

Společnost Hewlett Packard zřejmě potřebovala oprášit svou slávu a symbol, a tak se rozhodla jej při té příležitosti i vylepšit. Nové logo, které však podle posledních informací prozatím nebylo oficiálně schváleno, je vskutku designově vybroušené, jednoduché a přitom chytlavé. Kdo ví, jak vypadá jinak klasické logo této korporace, bude i to nové pro něj snadno rozpoznatelné - tvoří ho čtyři lomítka, 2 kratší a 2 delší.

Jeho progresivní verzi navrhla firma Moving brands, která s HP společností již spolupracuje nějaký ten pátek. Stanovila jí tak nový vizuál a vyznění. Myšlenkou bylo nadále vtiskovat pokrokovou image největší světové technologické společnosti a její symbol silné značky. Logo je samozřejmě také odpovědí na neustále dospívající a rozvíjející se svět. Kultovní značka zřejmě začala mít pocit, že je již zastaralá a nudná, jak pro své obchodní partnery, tak i pro zákazníky. A tak tímto způsobem výrazně zakročila, i když se zavedením a rozhodnutím o logu si dává je stále na čas.

Stejně jako všechny silné značky potřebuje i HP silný příběh. Příběh, který by obsahoval hrdé dědictví Silicon Valley Pioneer, ale i odkaz na budoucnost. Společnost HP byla založena z přesvědčení, že technologie zlepší životy lidí a právě ona by měla usilovat o jejich zlepšení. Tak uvidíme, jak to s ní budou i v blízké budoucnosti.

Zdroj a foto: www.designboom.com

doprava zdarma

objednávky nad 1 999,- Kč
 

Vrácení zboží

zboží můžete vrátit do 14 dnů
 

+420 775 263 263

uživatelská podpora