Obchodní řetězec H&M má novou design identitu

admin
5.11.2010
  • Móda

H&M butik v korejském Soulu má zcela nový a přitažlivý vzhled. Autorem je londýnské Universal Design Studio, které se ujalo již řady úspěšných projektů nákupních center pro tuto mezinárodní oděvní značku. Nyní se může chlubit unikátním stavebnicovým návrhem fasády. V pořadí je to již desátý počin pro H&M. Stejná modulární konstrukce byla použita také pro další obchod H&M v Los Angeles.

Fasáda v Soulu je ve 3D provedení. Přirozené světlo vstupuje do interiéru budovy malými otvory, což zvýrazňuje kontrast barevných tónů a vizuální hloubku skládané krytiny této prodejny. Vzhled obchodu se v noci změní přímo před očima ve chvíli, kdy skryté osvětlení zdůrazní modulární konstrukci celé fasády, a vytvoří tak dramatický vzhled. Designéři vymysleli také krásné schodiště, které je součástí tohoto obchodního domu. Nechali se inspirovat představou stuhy, která plápolá ve větru. Pro posilnění dojmu použili bílé sklo, které dokresluje atmosféru. Zábradlí zase kreativně vyrobili z vertikálně naskládaných žaluzií. Třípatrová budova se jistě stane skutečným „meisterstückem".

Universal Design Studio dokázalo, že je schopné se přizpůsobit potřebám svých klientů a udržet charakteristický design jejich značky. Původní myšlenkou bylo vytvořit koncepci kultovní fasády pro asijský H&M obchod. Design však sklidil takový úspěch, že se řetězec H&M rozhodl použít jej jako svou novou globální identitu pro své obchody po celém světě.


Foto a zdroj : http://news.architecture.sk

doprava zdarma
objednávky nad 9 999,- Kč
 
Vrácení zboží
zboží můžete vrátit do 14 dnů
 
+420 733 712 508
uživatelská podpora 9:30 - 20:30